Maandag 9 oktober is er een informatieve avond over palliatieve zorg in Ziekenhuis Amstelland. Als beter worden niet meer mogelijk is, heeft palliatieve zorg als doel een zo hoog mogelijke kwaliteit van leven te realiseren voor patiënt en zijn of haar naasten. Dat kan weken, maanden of jaren nodig zijn.

Deze avond gaan we in gesprek over de mogelijkheden in de regio, over levensvragen, maar ook over hoe het stervensproces uiteindelijk gaat. Het team palliatieve zorg nodigt u van harte uit hierbij aanwezig te zijn. Iedereen is welkom.

Maandag 9 oktober: 19.00 – 21.00 uur in de Ontmoetingsruimte van Ziekenhuis Amstelland. Graag inschrijven via [email protected]. Onder vermelding van uw naam en met hoeveel personen u komt.