Afspraak maken of wijzigen

Wanneer u door uw huisarts bent aangemeld via Zorgdomein, dan wordt u door het ziekenhuis gebeld voor het maken van een afspraak. Heeft u na drie dagen nog niets gehoord, neem dan zelf contact op met de betreffende polikliniek. Dat kan telefonisch of per e-mail. Zie hiervoor contactgegevens

Let op dat u altijd de volgende documenten meeneemt

  • Geldig legitimatiebewijs
  • Verwijsbrief (bij uw eerste bezoek)
  • Medicatieoverzicht 
  • Geldig verzekeringsbewijs

Telefonische afspraak
Op basis van landelijke richtlijnen beoordeelt de medisch specialist zorgvuldig of afspraken telefonisch kunnen plaatsvinden of dat een bezoek aan het ziekenhuis noodzakelijk is.

Afspraak wijzigen of annuleren
Indien u verhinderd bent of uw afspraak wilt wijzigen, wilt u dit dan minimaal 24 uur van te voren doorgeven? Dit kan door onderstaand formulier in te sturen. Afspraken die binnen 24 uur voor de afspraak worden geannuleerd, kunnen in rekening worden gebracht.

Buitenpoli
Wanneer u de voorkeur heeft voor een afspraak in Gezondheidscentrum Waterlinie in Uithoorn, dan kunt u dit aangeven bij het maken van uw afspraak. Voor behandeling of eventuele opname bent u wel aangewezen op de locatie in Amstelveen.

Avond spreekuren
Alleen voor de poliklinieken anesthesie, KNO, Kaakchirurgie en dermatologie is het mogelijk een afspraak te maken in de avond.

Afspraak wijziging / annulering doorgeven

S.v.p. in ieder geval óf de naam van specialist invullen, óf de afdeling waar u een afspraak heeft (allebei mag ook):